Порядок замовлення і отримання крісла колісного

Крок 1

Ви подаєте заяву про забезпечення кріслом колісним (далі - КК) з повним пакетом документів

  • до ЦНАП (центр надання адміністративних послуг)
  • або до ОСЗН (орган соціального захисту населення)
  • або через електронний кабінет особи з інвалідністю (далі - електронний кабінет)

Крок 2

Вас мають обов’язково ознайомити в ОСЗН / ЦНАП, а в електронному кабінеті самостійно, з:

  • Переліком підприємств, до яких Ви можете звернутися з питань забезпечення КК
  • Каталогом КК
  • Механізмом забезпечення КК
  • Інформацією щодо сумісності КК та інших ТЗР
  • Інформацією щодо роботи електронного кабінету

Крок 3

Ви отримуєте від ФСЗІ (Фонд соціального захисту інвалідів) повідомлення про прийняте рішення та сформоване електронне направлення через ЦНАП, засоби телекомунікаційного зв’язку або через електронний кабінет особи, або через Єдиний державний веб-портал електронних послуг про необхідність подання відсутніх документів.

Крок 4

Ви звертаєтесь до підприємства, вибраного в кроці 2, із заявою про намір забезпечення кріслом КК особисто або через електронний кабінет.

Крок 5

На підприємстві Вам підбирають ТЗР та формують замовлення для індивідуального засобу реабілітації / анкету для серійного засобу реабілітації. Ви перевіряєте та підписуєте замовлення / анкету.

Крок 6

Ви отримуєте КК, настанову щодо його експлуатації та талон на гарантійний ремонт підписуєте акт приймання- передачі робіт, якщо крісло колісне Вам підійшло